tirsdag 6. juli 2010

Skissedillaskisse#67

Kjenner helt tydelig på kroppen at det er sommer, og absolutt ikke førstepri å snike seg inn på scrapperommet... -meeen ble litt inspirert likevel da jeg tittet på skissedillaskissen, he he.
Anyway, litt div her; Prima blomster og pebbles, K&Comp., Basic Grey, div rub-onz, bølgepapp og glimmermist. (Moro å prøve litt tull med misten, her med bobleplast.)
Synes egentlig der er digg med rosa og grønt, skikkelig happy colors detta;)

Ha en fiiiin uke alle sammen!

13 kommentarer:

mi@ sa...

Helt enig! Virkelig "happy colors" :-) Flott med blomsterranken og de andre detaljene.

Takk for at du deltar hos Skissedilla

pia iris sa...

herlige farger og en flott jente og.

Lene sa...

Denne var lekker! Utrolig herlig fargekombinasjon og prikkene fra bobleplasten var bare superkult ! Elsker også de små detaljene du har fått med - sommerfugler og ringene:)
Ønsker deg en flott uke og fine sommerdager!

aina sa...

Kjempeherlig! Helt enig, skikkelig Happy!! Så morsomt med de båndene...

Marianne sa...

Det er et vildt lækkert LO - fuldt af skønne detaljer. Og farverne er SÅ dejlige - elsker grønt og pink sammen :)

Inger sa...

Stilig med bobleplasten ja!! Ikke prøvd glimmer på den før jeg, men dette må jeg jo forsøke! Deilige farger og ei skjønn jente:))

*marion* sa...

Så dritkeller da om ej fer seie det rett ut , nydelig fargekombi så sprek å herlig.
Digga alle småelementa å ren bobleplaststripa var berre rå
klem Marion

Pia sa...

Herlige farger! Skikkelig sommerfarger! Kult med bobleplaststempling!

eMeLiNe Seet sa...

Lovely !! the spray of flowers're so pretty :) !

Linda sa...

Kanon stilig hvordan du har stemplet med bobbleplast! Glade, friske farger :)

Ligger noe til deg i bloggen min :)

Renate sa...

Knall LO med herlige happy-farger i fleng ja.
Digger den stripa med bobleplastmaling midt på og blomsterranken til venstre.
Herlig og sommerlig.

Drun sa...

For en nydelig LO! Kjempefine farger sammen, elsker fargerike LO'er der alt stemmer! Skal jammen prøve bobleplast jeg og, det var skikkelig tøft=)

GryA sa...

Du er så flink med friske farger altså!!! Jeg må bare bli ferdig med alle takkekortene, så jeg kan komme i scrappemodus på Loer igjen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...