søndag 17. oktober 2010

Bursdagskort

Søndagsmodus i heimen... familiedag og middag hos svigers.
Er egentlig slettes ikke glad i søndager, (vet ikke helt hva det er), men det ble en fin dag likevel dette. Har dykket i restekassen, nok en gang, og fått produsert opp en liten "gjeng" med bursdagskort.
Ikke så kompliserte akkurat... men kosa meg med dem likevel.
Her er noen av dem;)

Gøy å plugge i symaskina igjen og;)
Litt deilige blomster, bling, bånd, rub-onz og snadder.

I morra er det tid for klubb igjen, og jeg gleeeder meg sånn!!!
Skal starte på julekort-produksjonen da, det er iallefall planen, he he;)
Vet at det tar tiiid, og da er det jo greit å få kose seg litt i den prosessen.

Ha en flott søndagskveld folkens, i morra er det atter igjen mandag!
Johoo:)

8 kommentarer:

aina sa...

Fiiine kort!! Kjekt å litt på lur.. Jeg gleeeder meg også til klubb, og du kan la symaskina stå klar ;-))

Lene sa...

Så koselige kort! mann kan få til mye fint av rester :)

MonaV sa...

Så fine kort du har laget. Mitt mål er også og få lagd noen kort å ha liggende på lur, men jeg får det aldri til:)

Inger sa...

Skjønne kort Synnøve!En lur måte å få brukt restepapiret på.
Har laget to (!!!!!) julekort jeg....himla stolt av me sjøl;)
Sees om under to uker:)))))

Karin sa...

Vackra kort du har gjort! Alltid härligt att börja med julkorten.

Hønerandi sa...

Så flotte kortAltid kjekt å ha slikt på lur.

Anonym sa...

Nydelige kort! God helg:)

Lydell Quin sa...

Was just going through the Blog Hop List over at The Color Room and it lead me to your blog. Your work is beautiful and I had such a nice visit! Thankyou!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...