fredag 17. juni 2011

Skissedilla #116

Skissedilla igjen på meg.
Er glad for at disse bertene frister med herlige skisser hver uke. Johoo!
Her er mitt bidrag denne uken.


Mia har etter hvert begynt å fatte at hun er og blir LILLEsøster... (Jeg skal ikke ha 12 barn, som hun har planlagt!) Det er jo absolutt en del store fordeler å være minst også, men ikke alltid like lett å fatte det i en alder av 5, he he.
Hun synes egentlig det er litt ok å være storesøster til pus da, hun har en veldig til omsorg for denne sære katten vår :)

Nå flyr jeg opp i dalen for et lite kvelds-treff. Skal bli kos å se igjen alle snuppene!
Jobbelørdag i morgen, så blir vel ikke så seint...

Ha en super helg alle sammen!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Ha-ha-ha, nå fikk jeg en god latter her :))) Så herlig historie, de barna er fantastiske :)
Nyyydelig LO i herlige farger, friskt og flott og bare eeeelsker blomstene dine, de ser ut som sukkerspinn :)
Ha en god helg, du skjønne :)
Her skal vi stå på sidelinjen og rope Heiiia, fortballturnering hele helga:)
Solskinnsklem Lill

Nora sa...

Simple and classy ;)
Big hugs,
Nora

Grethe sa...

Ikke 12 barn altså? Underlig...
Nydelig bilde. Så flotte blomster og papirstrimler!

Kos deg på treff... Skulle jammen gjerne vært på et selv. Gleder meg stort til september!

Lene sa...

Herlig LO Synnøve! God Helg:)

Maya sa...

Nydelig 5 åring og flott og enkel LO! Hehe hun høres jo ut som min 4 åring som stadig vekk spør om jeg ikke er gravid for hun vil bli storesøster.... God helg!

Beatemor sa...

Herlig Synnøve :-) Så søtt av lille Mia! Var veldig kjekt med treff og skravlings i går - gleder meg til neste gang. Kos dere i helga! Klem

♥ Annlouise ♥ sa...

Otroligt vacker - och vilket fantastiskt foto!

Bthorn sa...

Det er bare så rent og vakkert. Jeg liker stilen veldig godt. Herlig bilde.

HegeAL sa...

haha...og denne berta er så glad for at du ivrig deltar inne hos oss! Nydelig LO og virkelig flott bilde!

Annemieke sa...

wow, your pictures look always great..!! The lo is gorgeous!! Love the colors and the flowers!!
Happy week!
Annemieke

Linda Brun sa...

Kjempelekker LO og fargene er bare så flotte sammen. Lekre blomster og et skikkelig nydelig bildet.
Ønsker deg en kreativ og flott uke!!

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Så hærlig LO Synnøve:)
Ser tankefull ut frøkenen der ja, men det er ikke noe bedre å være i midten...
Går nok over om noen år er hun glad for at hun er yngst hehe:)

Ha en fortsatt hærlig helg:)

Klem Anki

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Carrin sa...

Come on! Du klarer da 12 barn?!
Kniiis :)

livmme sa...

Kjempefin LO, som vanlig veldig dekorativ med flotte kontraster og nyyydelige blomster. Likte veldig godt det svarte bak bildet!
Har selv fått spørsmålet om det ikke blir flere barn her i huset, men en dame i min alder vil nok ikke det....

Siv Anne sa...

Utrolig flott, likte den veldig godt

Trine sa...

Nydelig bilde av søtnosen!! Veldig fin lo, vennen!
..så artig me ho lillemor som sååå gjerne skulle hatt huset fullt av småsøsken..thihi :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...