tirsdag 8. mai 2012

Bursdagstag!

Atter tirsdag folkens!
Liker egentlig denne ukedagen svært godt jeg;)

Her er et inspirasjonsbidrag for Papirpikenes Verden!
Full materialliste finner dere der inne!

Har laget en bursdagstag til min kule nevø, som nylig fylte 12!


Siden han er en skikkelig tøffing,
er det IKKE plass til søte blonder og dilldall på dette kortet!
Kenny K motiv, farget med mine Promarkers,
washi tape, bazzill, og litt til;)
Penger, og personlig hilsen på baksiden, så den vises ikke her.
Det var en fornøyd kar, som ble glad for penger;)
Greit å kunne spare til noe "skikkelig"!

Ha en deilig tirsdag everyone!
Hepp hepp!

5 kommentarer:

MonaV sa...

Herlig, kul og skikkelig guttete:):)
Flott inspirasjon Synnøve-

Ha en strålende dag!

Synnøve sa...

Denne var bare såååå kul, Synnøve!!!
Skikkelig guttetag:))
klem

Beatemor sa...

Kjempetøff Synnøve! Nydelig fargelagt stempel også. Digger denne tirsdagen jeg også - været er jo helt supert!! Gleder meg til hagearbeid i ettermiddag :-) Håper vi sees snart snuppa - savner deg. Stoor klem :-)

Marthe sa...

Kjempe stilig!

Liven sa...

Så stilig denne ble! Kult med sølvspeilet i stjerna bak gutten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...