onsdag 6. juni 2012

Giggle

En ny og HERLIG utfordring er i gang hos Anonyme Scrappere!
Her er mitt DT bidrag denne gangen.


Har for det meste brukt restepapir og div skatter jeg fant på pulten min.
Sjablong, mist, maling og masse kooos!


Onsdag er egentlig også en digg dag...
Midten av uka;)
Dagene går så det suser, og nå er det vel sommer på kalenderen også?!!
Har hatt helt fantastisk vær, -og så plutselig ble det kaldt igjen.
Ikke lett å vite hva man skal ha på seg om dagen:)

Ha en herlig uke,
og ikke glem å slenge deg på utfordringen!




7 kommentarer:

Inger sa...

For et herlig bilde:)))
du er jo kjempeflink til å bruke knalle farger du, og denne var berre lekker!
Onsdager er beste dagen i uka, for da har jeg friiiiiii;) Nyt resten av uka også du, og vær kreativ. Klem:)

Marthe sa...

Utrolig nydelig bilde! :) Og ikke minst, kjempe fin LO! Herlige farger og blomstre.

Klem :)

Liven sa...

NYYYYDELIG! Du er så god på reine uttrykk kombinert med flotte farger!Blir glad av å se LOene dine. Klem ;o)

Linda sa...

Så frisk og sommerlig! Likte fargene og maling/mist jobben din her :)

RitaK sa...

Kjempesøtt bilde, og aldeles nydelig scrappet. Flott fargebruk, står jo helt til bildet :-)

Beatemor sa...

Herlig Synnøve. Nydelige farger du har brukt her. Skikkelig sommerstemning :-) Snakkes i morgen snuppa - klem

Anne Gerd sa...

Åja, for et nydelig bilde & så liker jeg også veeeeldig godt fargene:) - ups snart helg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...