søndag 18. oktober 2009

-og tallet er 40 :)


Da har jeg kommet opp i 40 kort, og nærmer meg slutten... he he, litt godt egentlig (om det er lov å si det ;) ) Dette er fjor-årets papirer fra Ladybug and friends, digger denne farge-kombinasjonen. Brunt og blått er rett nice:) Med litt bilder og en personlig julehilsen så er dette ferdig:)
Nå gleeeeeder jeg meg bare sånn til helgen, for da er det stor-treff i Ålesund. Drar sammen med snuppene mine, Beate, Aina og Trine, og vi skal kooose oss!!! Skal bli kjekt å treffe nye og gamle venner, og min kjære søte og gode lillesøster selvsagt!

5 kommentarer:

Beatemor sa...

Herlig Synnøve! Gleder meg sånn til fredag!! Bare 4 dager igjen!

Hønerandi sa...

Ønsker deg og god tur.Kos deg masse.

livmme sa...

er bittelitt misunnelig kjenner jeg... men noen må jo drive helsevesenet på helg også!
Kos dere masse og hilse alle kjente :)
Har sagt at Idun skal ta seg en tur bort og hilse på dere jeg! Hun har flyttet til Molde og kommer nok på treffene våre fremover :)

Floweline sa...

Tusen takk for ei utrolig trivelig scrappehelg ;-) Blir jo helt stressa av mine få legede julekort når jeg leser du har laget 40 julekort!!!! Dyktig er du :-)

Camilla sa...

Kanonflott brettekort!! Liker den fargesammensetningen jeg også;) Du er kjempeflink.
Har planer om å prøve et sånn kort jeg også...
Tusen takk for at du ble følger av bloggen min!:)
Klem, Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...