søndag 26. februar 2012

13 år!!! DT-bidrag for Papirpikene:)

Mitt første bidrag for Papirpikene:)
YEY!
Fikk så lyst å scrappe Thea`n min:)
Hun er 13 år  i morgen!!!
Det betyr at huset kryr av folk i dag, og masse kaker...
sååå herrrlig!!!

Full liste over alt stæsjet jeg har brukt på denne
finner du hos  Papirpikenes Verden

Some details;)

Kan ikke fatte at det snart er mars...
Vår kom til meg!!!
Hopp inn til Papirpikene for inspirasjon:)
eller til nettbutikken for litt shopping;)

Ha en deilig søndag!!!

 13 x HURRA
-fra kakemonsteret;)

15 kommentarer:

Torill sa...

Så gøy!!!
Grattis med DT og jenta!!!
Nyt søndagen!!!
klems

Synnøve sa...

Herlig LO og herlig jente!! Og herlig innlegg:))
klem fra den andre Synnøve

Audhild sa...

Denne var bare superfin! :-) Grattis til dere på dagen!

GryA sa...

Den var sååå fin! Sikkert sagt det før, men grattis med DT plassen. Og grattis med tenåringen!

Beatemor sa...

Nydelig Synnøve! Ser du har fått brukt noen av hjertene vi fikk med Ingvild Bolme :-) Gratulerer så mye med tenåring i hus!!! Klem

Sherry Eckblad sa...

beautiful layout!

Kjersti sa...

Nydelig LO, herlige farger - du er så god til dette!!
Gratulerer med tenåring!
Klem Kjersti:)

MonaV sa...

Gratulerer masse med tenåringen, hipp hipp hurra:):)
LOen er nydelig! Elsker fargene dine:)

Håper du har hatt en koselig helg Synnøve

Siv Anne sa...

Gratulerer med dagen og som DT
Veldig flott var denne og i nydelige farger
:)

Anonym sa...

Åååh, du er bare så FLINK!!! Om jeg noen gang skal lage LO'er så blir du inspirasjonen min, så tøfft altså :)))
Ha en fin ny uke :)
Klem Lill

Eva sa...

Gratulerer som D.T.....
For en delikat nydelig Lo av en flott tenåring også,fine farger !

Ha en fin uke

marit sa...

Gratulere med ny dt jobb!
Kjempe lekker lo! Å hipp hurra for jenta di!
Ha en fin fin dag!

Caroline sa...

SÅ fine farger og for noen herlige hjertedetaljer!! :) Grattis med DTplass og hipp hipp for jenta :D

aina sa...

hihi ditt kakemonster!!
Kjempeherlig LO med nyyydelige Thea-snuppa...tenk som tiden går..
Ha en fin kveld da, sees vel til kaffe imorra ;-)) klem

Mea sa...

Fantastisk flott LO!

Har bladd litt i bloggen din nå og må si at jeg er sabla imponert! :)

Ha en fin dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...