onsdag 11. april 2012

Generations

DT-bidrag Anonyme Scrappere #43

Da er det ny utfordring hos Anonyme Scrappere igjen, og her er min LO.
Temaet er shabby chic med mist!
Kjenner jeg er litt "utenfor boksen min", men det er litt moro med shabby også;)
Hopp inn og sleng deg med på utfordringen!


Hadde et bilde av Thea og oldemor, fra oldemors koselige 90-års dag.
Superspreke oldemor, som fortsatt sykler til butikken, lager mat og styrer hus.
To kjekke snupper dette her;)
Masse stain, mist, blomster, blonder og kos her!


I dag er det klubb hos Trine-snuppa,
-og det blir nok like kos som alltid!
Gleeeder meg til å snuse på de 4 søte kattungene også da, mjau;)

Scrappeti-scrapp!

13 kommentarer:

Beatemor sa...

Nydelig Lo Synnøve - kjenner det kribler i fingrene når jeg studerer alle de flotte detaljene dine. Jaggu bra det er klubb i kveld!! Ha en fin dag snuppa og så snakkes vi i kveld. Klem

Lene sa...

Lekker shabby layout Synnøve ! Herlige farger!
Kos deg så mye på klubb !

stor klem

Hege sa...

Rett og slett lekker, Synnøve!!! Nydelig blåfarge, og for en herlig oldemor, da!!!

Klem, Hege

Idun sa...

hærlig blå farge ;)
Va mange små hærlige detaljer :) å di derre prima vindus greian e bare så stilig :) Flott bruk av den pynt greia som du har klippa ut :) Den passa helt perfekt der :)

Synnøve sa...

Å, Synnøve, så lekker!!!Fantastisk, rett og slett!!
klem

MonaV sa...

Herlig shabby dette Synnøve:)
Og nydelige farger.

Ha en fiiin dag!

KinesKlode sa...

Rålekker!! Jeg har faktisk hatt dette blå bakgrunnsarket liggende sikkert i 2 år, men aldri fått til å bruke det... Nå spørs det kanskje om ikke jeg hermer litt etter din! :)
Takk for inspirasjon!

Klem Kine

Cathrines-creative sa...

utrolig lekker LO du har laget....deilige farger.
Ha en fin fin dag....klem

Marthe sa...

Nydelig layout :) Herlig bilde!

Randi Elisabeth sa...

Så flotte farger og pynt du hadde brukt. Kjempe koselig bildet:)Flott shabby LO ;)

GryA sa...

Perfekt shabby!
Kos deg på klubb.Høres hyggelig ut!

Inger sa...

Deilig og blå denne:) Et veldig koselig bilde her altså!
Om dette er utenfor boksen din så må du gjerne bare bli der for meg;)) Du fikser det meste du.
Klem, klem og ønsker om en strålende fredag:)

Audhild sa...

Nyyyydelig laget - som alltid:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...