lørdag 13. november 2010

Grumpy angel...

Denne ble laget på treffet i Ålesund, og der vant jeg jammen en premie også:)
Johoo! Kjempegøy!
Her har jeg fått bruke masser av deilige produkter, spør om dere lurer på noe.
Bildet er tatt for noen år siden, av minstejenta, som er litt lei av "prøver-å-ta-et-fint-julekort-seansen"...

Sjekk dette kule port-stempelet da... Stilig ikke sant?! Takk søte Aina som fikk Lena/Stampers Heaven til å produsere opp dette, kanontøft!
Stemplet på overlay og klippet ut etterpå.
Har blitt inspirert av Ingvild Bolme til dette trikset:) Stilig effekt når det "svever" over.

Ellers har jeg fått den store ære av å være ScrappeLys for november inne hos ScrappeHuset, og det er skikkelig stas synes jeg. Håper på å få se noen lifter, spennende!

I dag har vi hatt en herlig og etterlengtet koselørdag, hele familien samlet! Kjempedeilig, rett og slett. Nå er det sofakos og bena høyt.

Ha en flott helg og en fin farsdag i morgen.

Tjohoo:)

9 kommentarer:

Asia sa...

Very very lovely Lo and the angel... so cute!

GryA sa...

Fantastisk Lo Synnøve! Grattis som scrappelys også. Det er velfortjent! Bør prøve å få lifta deg....

pia iris sa...

synd jeg allerede har liftet deg, for denne kunne jeg og tenkt meg å lifta *fnis*
nydelig var den og det stempelet har jeg lyst på og. knallfint.
ha en flott farsdag. klem pia

aina sa...

Johooo!! Denne LO`en er nydelig. Digger alle detaljene og du er så flink med fargene.. *beundre* og jeps, her skal det liftes!! Ha en flott søndag, så sees vi til kaffe imorgen 9.15 på Kongen :-)

Renate sa...

Fantastisk!!
Råkul side, ett supert bilde som viser herlig trass og 'jeg er ferdig med at du tar bilde nå' og aldeles nydelig farger til. Du er faktisk helt rå på dette med farger!

Klem Renate

Hanna sa...

Grattis som scrappelys snuppa, vel fortjent, du lager så mye lækkert:):) den LOen va kjempe søt:) og d stempelet gjor susen, d kunne ej også tenkt mej:):):):) klem

Cathrines-creative sa...

Nyyyyydelig:-)

Lene sa...

WOW den var super fin! Å jeg bare elsker bilde.

Klem :)

Karin sa...

Underbar layout!!! Tack för all inspiration!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...