tirsdag 2. november 2010

LOVE

Har vært på treff i Ålesund i helga, og jeg har koooosa meg sånn!!
En herlig samling av kjekke damer, mye skravling og mye scrap.
Aina og jeg bodde på hytta, og fikk løst opp alle scrappemuskler ute i boblebadet om kvelden. Livet er herlig altså!!!
Her er en av LOene jeg fikk laget der. (farge-utfordring).
-er vel ikke en bombe at den ble turkis;)

Kan føle på kroppen at det har vært stillesitting og rangling i helga,
så nå er det strax nattinatt kjenner jeg.
Ha en flott uke alle sammen!

9 kommentarer:

GryA sa...

turkis eller ei...veldig fin! Clean and simpel er best! Jeg har en liten feiring inne hos meg, som du nok må være med på!:)
Kommer til å legge ved noen flere ting til pakkene i løpet av uka også.Følg med!

MonaV sa...

Høres ut som ei deilig helg dette.
LOen var flott i turkis og hvitt. Nydelig bilde.

pia iris sa...

kjempefin. turkis er lekkert ja.
klem pia

Grethe sa...

Lekker.
Herlig bilde og flott pynt!
Skjønner at dere har hatt en strålende helg! Både med treff og litt hvile innimellom!

aina sa...

Herlig farge, kule detaljer og vakker pike, kan det bli annet enn bra? Digg! Du må nesten lære meg denne splættingen.. ;-)

*marion* sa...

Denne er så fin , elsker fargekombinasjonene dine .
ha en herlig helg

livmme sa...

synnøve, så du at du ble plukket ut på skissedilla på grunn av din herlige turkis-dille???? Gratulerer :))

Iselind sa...

Hei Synnøve!

Vi digger stilen din og det du lager- ta deg en tur innom scrappehuset- en overraskelse til deg der.....hvis du ikke allerede har vært der da.

Ha en riktig god helg.

Hilsen Iselind på vegne av jentene i ScrappeHuset.

Liven sa...

Hei...har "bladd" litt i bloggen din i ettermiddag. Så masse fint! Falt spesielt for fargene og oppsettet i denne. Reint og effektfullt uttrykk!Ha ei fin uke i regnet! Liven
PS: Legger meg til som følger på sida di.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...