lørdag 14. mai 2011

Noe rosa ;)

Jøye meg folkens, snakk om lenge siden sist... Huffa meg. Har hatt så fint vær i det siste, at vi har oppholdt oss ute, på hytta eller på sjøen. Her skal alle dager nytes, og da blir det liiite scrap. Rett og slett. Tror ikke jeg er helt alene om dette, hi hi.
Laget et kort til ei søt konfirmasjonsjente, og slik ble det!



Kosa meg med dette. Så herlig med råååsa da vet dere ;)







Fikk endelig prøvd ut den herlige T.H.dies`n min, johoo;) Ellers litt blonder, blomster, perler og brads.
En skikkelig familiehelg dette, bare kos og ikke noe stress, -og litt bunadskjorte-stryking da, puh;) Barna gleder seg til 17.mai. Blir nok en kos dag tenker jeg. (Håper på litt opplett akkurat under barnetoget......)



Ha en fin helg alle sammen,



Shapparu shapparei!

6 kommentarer:

Linda sa...

Så herlig jentete og rosa, skikkelig nostaligisk ;) Enig med deg, diesen er rålekker! Kjempesøtt kort, nydelig pyntet :)
Ha en fin dag, klem

Anonym sa...

Hei Synnøve, ja vi er nok mange som deler dette:) Her nord har det vært alldeles nyyydelig vær i det siste og etter en lang, mørk periode er det så innmari godt med sol :)
For et utrolig stilig konfirmasjonskort, den kjolen var bare så kul og så lekkert dekorert:))
Dette faller nok veldig i smak:)
Ønsker deg en vidunderlig dag og takk for så hyggelig besøk :)
Klem Lill

Maya sa...

Det var et utrolig flott kort! Likte bare ALT! Lekker kjole med flotte detaljer! Ha en fin søndag!

marit sa...

hæææærlig kort da, er jo så fint med råååååsa.
Ha ei fin søndag!

Lene sa...

Så herlig kort ! Deilig rosafarge !

aina sa...

Nydelig ble det, så lekker den bysta.. Enig med deg, nyt været, vi vet at vinteren er laaaaang.. klemklem :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...