søndag 15. mai 2011

Skissedilla #111

Johoo blogglandia!
Har slengt meg over skissedilla igjen... digger disse bertene;)
Here it goes!






Tilbake er en av mine absolutte favorittfarger;) Yummi altså! Er så herlig å leke seg med disse vakre produktene og bare "forsvinne" inn i sin egen verden. (TERAPI kalles det vel også!)
Mini er i bursdag, mannen trener, og vi to jentene hjemme har funnet frem pc`n og hver sin pute. Livet er herlig.


Nå er det bare å kose seg gjennom en fridag i morgen også (he he), bake litt kake og glede seg til 17.mai. Ha en super dag alle sammen.




Hipp Hipp Hurra!

15 kommentarer:

Linda sa...

For en kreasjon!! RÅÅÅÅÅLEKKER!! Digger, smelt, dååån og alt det derre der ;)
Nydelig farge og et herlig bilde :)
Ønsker deg en kjempefin 17. mai, klem

Grethe sa...

Kjempeherlig LO!! Lekre farger og nydelig pynt! Og så det søte bildet da!
Kos dere i sofaen, og ha en strålende 17.mai!!!

Line sa...

Stilig oppsett og flotte detaljer :)

Synnøve sa...

Woow så lekker en lo`Synnøve !! nyydelig bilde og så den sommerfuglen da ! loove it <3 Ha en strålende herlig søndagskveld :)

Ann-Lovise sa...

Så herlig farge på denne!!!!! Denne var rett og slett nydelig med alle dei flotte detaljane!!! :)

Hønerandi sa...

Lekkert igjenn Synnøve.
Ønsker deg en fin søndagskveld.

Broggis sa...

OG jeg digger DEG! Herkig bilde, outrolig lekkert med den samme fargen i alskenspynt og variasjoner og nyanser. Denne digger jeg! Takk for at du inspirerer meg!

aina sa...

Så utrolig lekker!! Herlige farger ja og et nydelig bilde av snuppa.. Jasså du, fri imorra?? Kos deg! Klem :-)

Eva sa...

Kjempelekker..herlig farge kombo

pia iris sa...

rett og slett lekkert. elsker denne fargen jeg og.
klem pia

Bthorn sa...

Utrolig vakker LO. Elsker fargene, detaljene (jeg skulle gått på detaljkurs hos deg) og selvfølgelig det nydelige bildet. Ha en fin 17-mai feiring!

-Aina- sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min♥

Denne var rå lekker, og nydelige farger.
Digger primaembalsjen, og så klart sommerfuglen♥

Anne sa...

Så nydelig, jeg elsker fargenyansene, og alle de flotte detaljene som dukker opp når man studerer nærmere. :)

Ha en flott feiring i morgen.
Klem, Anne.

Trine sa...

Nydelige farger!! En helt hærlig LO,
og helt klart en verdig 3-på topp ;-)
Skjønt bilde av snuppa!
Klem :-)

Anonym sa...

Jättefin layout!! Blir jätte sugen på att scrappa igen! Gillar verkligen en enkel bakgrund bara med svart vitt foto och den detaljer i samma färgskala. Grymt snyggt! Måste bli vackra alnum det :) Vad brukar du använda för bakgrunds papper?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...