mandag 1. oktober 2012

It`s your B-day!

Det er dags for en ny utfordring inne hos Papirpikenes Verden!
Hopp inn der for å få med deg tema og inspirsjon,
-og sleng deg med!!!
Her er mitt bidrag
 
 
Har laget kortet som en tag,
der det er plass til en hilsen og litt penger på baksiden.
"Stjernebeltet" er kun festet på sidene,
så man lett kan smette en seddel eller to inn der:)
Bazill, puncher fra Martha S.
De kuleste utklippsarkene, spellbinder-dies (stjerne)
tissue-tape og chipboardtall.
Flere av produktene finner du hos Papirpikene!
 
Det er blitt 1.oktober, og tiden flyyyyyr!!!
I helgen arrangerte vi det siste av to Molde-treff dette året,
-vel blåst og trivelig som alltid!
Nå skal det gledes til neste treff i Ålesund, som er om bare 1 mnd:)
-Og da er jeg der bare som gjest!
Johoo!
 
Ha en fantastisk mandag der ute!

4 kommentarer:

MonaV sa...

Så kult!!
Jeg gleder meg vilt til å ta fatt på disse herlige converse klippearkene:)

Hege sa...

Kjempestilig!!! Og kul farge! Jeg gleder meg til å klippe i de nye arkene jeg også!!! Converse-arket er et av mine absolutt favoritter!!!!

Diger klæm:)

Med kjæleik til livet sa...

Jo hoo ..
Dette har vi da sett før - kjempe fint...
Og takk igjen for ei koselig helg

Monikasmil

Anonym sa...

Åååh syns denne var stilig, bare elsker fargene, så friskt :))
Ja, kjenner til disse periodene, jeg tror alle har dem innimellom, jeg holder mye på med andre ting nå, da kommer blogging på en annen plass, litt synd for det er så mye flott og inspirerende der ute :)
Ha en kanonfin helg og takk for så fine ord :)
Klem Lilli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...