onsdag 10. oktober 2012

Fabelaktig frue!

 Anonyme Scrappere har en ny utfordring til dere...
-men du må hoppe inn dit for å få med deg hva som er tema:)
Da får du med deg alle de andre DT-bidragene også, superlekre!
Her er min LO!

 
Og før dere tror jeg har tatt fullstendig av her...
På sist treff hadde vi en utfordring der vi skulle lage en LO med tittelen :
"Åh herregud, jeg er en fabelaktig kone, frue, kjæreste, mor e.l."
Poenget var at vi skulle skryte av oss selv...
Og det kunne jeg enkelt og greit ikke la gå fra meg!
Man kan jo ikke benekte fakta?! Ha ha ha!
 
 
Søte Anna Lena viste meg en herlig "paste", som jeg da har lagt min elsk på!
Laget bakgrunn med denne, sammen med noen diggbare sjablonger og mister!
Digger den tøffe strukturen,
så dette er ikke den siste LOen fra meg med denne teknikken!
LOVE IT!
Denne uka er det høstferie her, og nå regner jeg med at jeg råkoser meg
ett eller annet sted sammen med gullungene og mannen!
 
Ha en super uke!
Ferie-berta!


9 kommentarer:

Maya sa...

...og fabelakig scrapper! LEKKER LO fra deg igjen! Utrolig effektfullt med det rosa og svarte!

Anne Gerd sa...

..ja, & fabelaktig scrapper:) Likte godt bakgrunnen du har laget med den pasten & flott bilde:)

Unknown sa...

Herlig. pasten gjorde virkelig susen ja. Du har teket på det der.:)

RitaK sa...

En virkelig fabelaktig LO ihvertfall Synnøve... Kjempelekker!

pia iris sa...

utrolig flott LO med en flott frue på ja :o)
likte de svarte blondene mot den sarte pyntingen.
klem pia

Randi Elisabeth sa...

Kjekt å skryte litt av seg selv, og jeg skal skryte av deg...for denne var nydelig, bildet og hun på også ;)

Audhild sa...

Helt herlig:-)

Marie sa...

Helt fantastisk layout.
Gillar det hårda svarta emot det söta rosa.
Ljuvlig!

Siv Anne sa...

Superlekker <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...