torsdag 1. november 2012

Et julekort fra meg

har ny utfordring i dag. Hopp inn å sjekk tema
og se de nydelige kreasjonene fra Design Teamet!
 
Her er mitt bidrag
 
Jeg har brukt lekre papirer fra Inkido!
Disse samt bånd og charms finner du inne hos Papirpikene i nettbutikken.
Hjerter fra Melisasa Frances, punch fra Martha Stewart og hyssing.
 
 
Digger denne malen, som Beate viste meg!
(er funnet i et blad... husker ikke hvilket)
Den passer perfekt til mine julekort,
som MÅ ha plass til bilde av gullungene;) samt litt tekst!
Ikke var det særlig komplisert heller, og det gjør jo ingen ting:)
 
Vi teller november folkens, julen nermer seg:)
Ha en flott uke,
-snart er det helg igjen også gitt!



6 kommentarer:

Synnøve sa...

Herlig julekort, Synnøve!
klem

GryA sa...

Dette var kjempefint. Likte det dyprøde stjernepapiret du har brukt. Tror jeg må ha det! Ble veldig nysgjerrig på malen til dette kortet...blir veldig glad hvis du klarer å huske hvor man kan finne malen.

Ha en fin torsdag kveld!

Hege sa...

Et utrolig stilig julekort med "snert"! Må nok lete etter malen på dette kortet jeg også...

Ønsker deg en flott kveld og helg, Synnøve! Diger klæm fra Hege:)

MonaV sa...

Sååå fint!!! Ønsker meg den malen jeg og:):)

Papirdilla sa...

Så flott! Slik fikk jeg lyst til å lage også:)
Klem,
Hanne

Randi Elisabeth sa...

Nydelig julerødt kort, var så fint med all den hvite blonden. Likte godt det "oppsettet" med taggen inni og de utpå ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...