fredag 2. november 2012

Noe søtt:)

Det er atter fredag og tid for litt inspirasjon fra Papirpikene.
Denne gangen har jeg laget en snopepose/sjokoladepose.
Liker så godt å gi bort litt søtsaker,
og dette er en perfekt gave som ikke trenger å bli for dyr heller.
Kremtopper er en sikker vinner, så denne er fylt med nettopp dette.
Nam nam:)
Jeg har kuttet ut to biter lekkert papir fra Pion med Spellbinders,
gammel bokside, charms fra eget lager og Papirpikene, stempel fra Kreativ Hobby,
hjerte fra Melissa Frances, tekst/klippeark fra Papirpikene,
blomster fra Prima og Papirdesign,
floss, engel og frimerker klippet ut fra Pionpapirer og hamp.
Posen hadde jeg fra før.
Du får kjøpt det meste/lignende inne i nettbutikken hos Papirpikene
 
Baksiden er enkelt dekorert, men ikke glemt;)
 
Håper alle får en flott fredag i dag og en fiiin helg.
 
:)

8 kommentarer:

Synnøve sa...

Herlig inspirasjon!! Bare såå lekker godtepose, denne må jeg jammen "herme" etter;)
God helg og klem fra Synnøve B

Randi Elisabeth sa...

Å så flott denne var :) Liker alt, fargene, "oppsettet" og pynten....og en skal ikke se bort i fra at jeg liker det som er oppi posen også hi hi.

Maya sa...

Supersøt! Det er så gøy å lage sånne poser! I år tror jeg at jeg skal lage slike poser med hjemmelaget pakkelapper i til smågaver :)

God helg!

MonaV sa...

Mmmmmm, koselig og godt....både å gi bort og få:)
Herlig inspirasjon som jeg garantert skal "låne"

Hege sa...

Dæven!!! Søt både på innsiden og utsiden, jo!!!! Så nydelig pyntet pose! Liker denne ekstremt godt, Synnøve!

Ha en fortreffelig helg!

Diger klæm fra Hege:)

Anonym sa...

Gurimalla så inspirerende og knallfin sjokopose, nydelig liten gave søtt å gi bort :)
Du er så flink med farger og sammensetninger, du er et idol for meg, jeg digger deg <3
Ha en riktig god helg :)
Klem Lilli

*marion* sa...

Rett å slett dritlekker da Synnøve , sakna gjenge på treff men der kjem sikkert nye muligheite klem Marion

Dortesjs sa...

nam nam den er super fin og nydeligt pyntet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...